ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ КЛІЄНТОМ

Для того щоб стати власником сертифікатів ключів електронного цифрового підпису (далі ЕЦП) Вам необхідно:

1. Укласти Договір про надання послуг ЕЦП, одним зі способів:

- паперовий договір: підписати з боку Клієнта в двох екземплярах і разом з комплектом документів подати в Центр сертифікації адміністратору реєстрації для подальшої відправки в ТОВ "ЦСК "Україна".

- "безпаперовий" договір (в електронному вигляді): ознайомитись з Електронним договором, підписаним ЕЦП ТОВ "ЦСК "Україна", на сайті або в системі електронного документообігу "M.E.Doc ". Після цього заповнити і підписати в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису і подати її з повним комплектом документів адміністратору реєстрації. Договір підписувати не потрібно. Як і Договір про надання послуг ЕЦП, Картка приєднання має бути підписана керівником підприємства.

2. Сплатити рахунок за надання послуг ЕЦП згідно прайсу.

3. Сформувати в системі електронного документообігу "М.E.Doc" заявку на отримання відкритого ключа: згенерувати особистий ключ та картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.

4. Подати адміністратору реєстрації ТОВ "ЦСК "Україна" або ВПР (відокремлений пункт реєстрації) комплект необхідних документів.

 

ПВФ “Практик”. Електронний документообіг.

Послуги бухгалтерам Вінниця, M.E.Doc Вінниця                        

+38 (097) 848-02-33, (063) 77-26-206

+38 (0432) 55-40-75 багатоканальний

 

Розробка сайту
дизайн-студія «Webhit»