Кабінет міністрів України затвердив новий порядок ведення реєстру відшкодування податку на додану вартість (ПДВ) шляхом його спрощення. Детальніше про це – у нашому матеріалі.

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 21.12.2016 року №1797-VIII,  п.92, внесено зміни до ст. 200 Податкового кодексу України, що регулює, зокрема, порядок бюджетного відшкодування ПДВ.

На виконання вимог вказаного Закону Кабінетом міністрів України затверджено Постанову від 25 січня 2017 р. № 26 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість» (Порядок 26). Новий порядок ведення Реєстру з відшкодування ПДВ  розроблено  Мінфіном.

Новий порядок бюджетного відшкодування ПДВ діятиме з 1 березня 2017 року, а до того часу відшкодування ПДВ здійснюватиметься у порядку, затвердженому Постановою КМУ від 22 лютого 2016 р. № 68 Про затвердження Порядку ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість.

На відміну від діючого, новий Порядок 26 передбачає створення тільки одного, єдиного публічного реєстру заяв на відшкодування ПДВ, що було одним із головних пунктів антикорупційного пакету податкових змін, розроблених урядовцями спільно з бізнесом та громадськими організаціями. Очікується, що Порядок 26, який встановлює рівні можливості для всіх платників податків, зробить  відшкодування ПДВ прозорим та своєчасним.

Порядок 26 ведення Реєстру з відшкодування ПДВ, зокрема, передбачає:

∙ формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування Міністерством фінансів  на підставі баз даних ДФС та Казначейства;

∙ чітке вичерпне визначення даних, які відносяться до такого реєстру;

∙ автоматичне, протягом операційного дня їх отримання та у хронологічному порядку їх надходження та внесення заяв до Реєстру;

∙ повернення Казначейством платникам ПДВ узгоджених сум бюджетного відшкодування також у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування;

∙ суттєве збільшення інформаційного наповнення Реєстру заяв, в якому відтепер, окрім даних платника податку, розміщуватиметься детальна інформація щодо початку та закінчення проведення перевірок  відповідної декларації, складення та вручення платнику податків актів перевірок, процедур оскарження, дати та суми повернених (зарахованих) коштів.

∙ щоденне, крім вихідних, святкових та неробочих днів, оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України даних з Реєстру заяв про повернені суми бюджетного відшкодування (крім реквізитів банківських рахунків платників  ПДВ).

Ви можете ознайомитись з презентацією нового порядку відшкодування ПДВ розробленою Міністерством фінансів України.

ПВФ “Практик”. Електронний документообіг.

Послуги бухгалтерам Вінниця, M.E.Doc Вінниця                        

+38 (097) 848-02-33, (063) 77-26-206

+38 (0432) 55-40-75 багатоканальний

 

Розробка сайту
дизайн-студія «Webhit»