З 1 липня почалося блокування «підозрілих» ПН та РК. Які ж необхідно здійснювати дії платникам податків при отриманні відмови про реєстрацію ПН / РК в ЄРПН, розглянемо в сьогоднішній публікації.

До нас на лінію консультацій надходить багато питання від платників податків: «що робити, якщо відмовлено в реєстрації податкової накладної та розрахунку коригування?».

У зв'язку з неоднократними зверненнями клієнтів з питання  завантаження сертифікатів у програмне забезпечення «M.E.Doc», публікуємо для Вас докладну інструкцію.
Для того, щоб завантажити сертифікати в програму «M.E.Doc» використовуйте наступний шлях:

Ви - наш найбільший пріоритет!  Понад 17 років ми кожного дня працюємо заради Вашої зручності, комфорту та безпечної роботи! І ми вдячні Вам за довіру та розуміння, з якими Ви поставились до останніх подій! Впродовж останнього часу ми отримали сотні листів із проханнями випустити безпечне оновлення.  Ми знаємо наскільки це важливо для Вас! Важливо та терміново.  Саме тому сьогодні наша команда прийняла складне рішення. Повністю усвідомлюючи відповідальність та враховуючи всі ризики, ми вирішили випустити оновлення 10.01.190.  Це оновлення - результат кропіткої праці. Ми доклали максимум зусиль аби убезпечити кожного з Вас від можливих ризиків та відновити повноцінний функціонал всіх сервісів компанії. 

Шановні клієнти!

Повідомляємо Вам, що програма M.E.Doc працює. Ви можете користуватися версією 10.01.188 для своєчасної реєстрації ПН та здачі звітності. Також відновлено та працює сервер СДО, тобто Ви можете обмінюватися первинними документами з Вашими контрагентами в звичайному режимі. Ми робимо все можливе для того, щоб відновити роботу сервісу СОТА в найближчі дні.

Для обміну всіма первинними документами (актами, рахунками, податковими накладними тощо) в електронному вигляді зі своїми контрагентами, виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Документообіг».
  2. Поставте позначку в полі «Використовувати тільки гарантовану доставку».
  3. Для перевірки з’єднання натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  4. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

Увага! Наполегливо рекомендуємо для подальшої безпечної роботи змінити електронну пошту, яку ви використовували для роботи в «M.E.Doc».

Для того щоб налаштувати іншу поштову скриньку для роботи в програмі, виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта».
  2. У полі «Адреса» введіть нову електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до електронної пошти.

Зверніть увагу! Поля вводу параметрів серверів для вхідної та вихідної пошти заповняться автоматично для таких найпоширеніших поштових серверів:  meta.ua; gmail.com.

  1. Після заповнення всіх параметрів електронної пошти перевірте, чи правильно здійснені налаштування. Для цього натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  2. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

Враховуючи численні побажання бізнесу Державна фіскальна служба України ініціювала розробку законопроекту «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних».

Акредитований центр сертифікаціїї ключів «Україна» відновив свою роботу в повному обсязі. Замовники та постачальники можуть  скористатися своїми електронними цифровими підписами (ЕЦП) виданими АЦСК «Україна».

Нагадаємо, що вчора через технічні причини АЦСК «Україна» тимчасово припинив свою діяльність.

Сайт центру відновив роботу. Наразі ключі ЕЦП від АЦСК «Україна» працюють. Тому, користувачі, які зберегли ключі, відсьогодні продовжують роботу з електронними документами і звітністю в звичний для себе спосіб, і можуть зайти до електронного кабінету платника податкiв ДФС з ключами АЦСК «Україна».

Вперше за історію існування ПЗ "M.E.Doc" стався безпрецедентний факт взлому, внаслідок якого до продукту було внесено шкідливий програмний код до пакету оновлення.

За словами провідних міжнародних експертів та правоохоронців, втручання було здійснено високопрофесійними спеціалістами. 

ПВФ “Практик”. Електронний документообіг.

Послуги бухгалтерам Вінниця, M.E.Doc Вінниця                        

+38 (097) 848-02-33, (063) 77-26-206

+38 (0432) 55-40-75 багатоканальний

 

Розробка сайту
дизайн-студія «Webhit»